Prisijungti
 
    
Forgot Password? Username?
Registruotis

Image Atėjus ekonominiam sunkmečiui, įmonės stengiasi rasti ir įgyvendinti būdus mažinančias verslo išlaidas. Mūsų specialistai paruošė 15 rekomendacijų, kaip papildomai sumažinti su IT susijusius kaštus.
Parsisiųskite jas atlikę registraciją čia.

Pradžia IT priežiūra IT incidentų pasekmės verslui






IT incidentų pasekmės verslui

IT problemos liečia visus... Ar tai būtų incidentas valstybinėje įmonėje, dėl kurio vėluoja atlikti pinigines išmokas, ar skrydžių kontrolės sistemos gedimas, dėl kurio atšaukiami skrydžiai, IT klaidos sukelia rimtas pasekmes. Net jeigu tokių pasekmių rezultatai nesukelia grėsmės gyvybei, tačiau daro didžiulį poveikį įmonės finansams. Šimtai tūkstančių litų per metus yra prarandama dėl IT problemų. Šiuos praradimus sudaro ne tik tiesioginės išlaidos, skirtos incidentams išspręsti, bet ir netiesioginiai nuostoliai:

  • Prarastos pardavimų galimybės ir verslo transakcijos.
  • Su duomenų sugadinimu susiję nuostoliai.
  • Su duomenų visišku praradimu susiję nuostoliai.
  • Gamybinių prastovų sukelti nuostoliai.
  • Darbuotojų neproduktyvus darbo laikas.
  • Išlaidos susijusios su jau atliktų darbų perdarymu iš naujo.
  • Išlaidos susijusios su infrastruktūros atstatymu į darbinę būseną.

Netiesioginius nuostolius nėra sunku identifikuoti ir apskaičiuoti. Pavyzdžiui, duomenų sugadinimo ar praradimo nuostoliai gali būti apskaičiuojami pagal darbuotojams išmokėtų algų ir mokesčių per tam tikrą laiko tarpą, kuriuo buvo kaupiami, ruošiami ar kuriami duomenys, sumas. Duomenų praradimas daro didžiulę žalą - sutrikdo įprastinę įmonės veiklą. Brėžiniai, pasiūlymai ar kita korespondencija gali būti gana greitai sukurta iš naujo, bet kelerių metų finansiniai duomenys, pardavimo / klientų istorijų praradimas sukelia milžiniškus nuostolius. Be to, incidentai, sutrukdę laiku atlikti verslo transakcijas, gali „grįžti“ baudų, sankcijų ar delspinigių pavidalu...


Tam, kad būtų išvengta panašių incidentų bei nuostolių, nebūtina įmonėje išlaikyti brangiai apmokamo IT personalo: tiesiog išbandykite išorinio IT palaikymo (ang. Outsourcing) paslaugą perkeldami IT sritį ir jos problemas mūsų specialistų priežiūrai. Taip sumažinsite personalo kaštus, gausite profesionalias priežiūros pajėgas, išvengsite pašalinių rūpesčių ir galėsite skirti daugiau dėmesio pagrindinei įmonės veiklai. Paslauga gali būti taikoma pradedant baziniu IT elementų darbingumo atstatymu iki pilno įmonės IT funkcijų perėmimo.


Kodėl mus verta pasirinkti?
  • Geriausi iš geriausių. Gilios savos srities žinios, profesionalūs įgūdžiai ir didelė patirtis leidžia sėkmingai išspręsti bet kokias IT srities problemas greičiausiu ir efektyviausiu būdu.
  • Efektyvus ir nenutrūkstamas IT palaikymas. Skirtingai nei išlaikant nuosavą IT personalą, Jums nereikės mokėti už mokymus, atostogas, investuoti į kvalifikacijos kėlimo, skatinimo ar motyvacijos sistemas. Mes nesergame, neatostogaujame ir nedingstame be pateisinamų priežasčių, todėl galite būti užtikrinti, kad Jūsų verslo IT nebus paliktas be priežiūros.
  • Valdoma IT aplinka. IT chaosas pereina į kontroliuojamą lygmenį: visų įvykių ir atliktų veiksmų aprašas yra pateikiamas mėnesinėse ataskaitose.
  • Maži IT kaštai. Vieno IT specialisto vidutinė savikaina per mėnesį įmonei siekia 3500-5000 litų (42 000 – 60 000 Lt per metus), neskaitant įrankių, darbo vietos įrengimo ir išlaikymo kainos. Tuo tarpu mūsų palaikymo planai prasideda nuo 60 Lt + mokesčiai už vieną darbo vietą per mėnesį.
 
info@itpajegos.lt © 2024 UAB "Informacinių technologijų pajėgos" [it pajegos]