IT incidentų pasekmės versluiIT problemos liečia visus... Ar tai būtų incidentas valstybinėje įmonėje, dėl kurio vėluoja atlikti pinigines išmokas, ar skrydžių kontrolės sistemos gedimas, dėl kurio atšaukiami skrydžiai, IT klaidos sukelia rimtas pasekmes. Net jeigu tokių pasekmių rezultatai nesukelia grėsmės gyvybei, tačiau daro didžiulį poveikį įmonės finansams. Šimtai tūkstančių litų per metus yra prarandama dėl IT problemų. Šiuos praradimus sudaro ne tik tiesioginės išlaidos, skirtos incidentams išspręsti, bet ir netiesioginiai nuostoliai:
Netiesioginius nuostolius nėra sunku identifikuoti ir apskaičiuoti. Pavyzdžiui, duomenų sugadinimo ar praradimo nuostoliai gali būti apskaičiuojami pagal darbuotojams išmokėtų algų ir mokesčių per tam tikrą laiko tarpą, kuriuo buvo kaupiami, ruošiami ar kuriami duomenys, sumas. Duomenų praradimas daro didžiulę žalą - sutrikdo įprastinę įmonės veiklą. Brėžiniai, pasiūlymai ar kita korespondencija gali būti gana greitai sukurta iš naujo, bet kelerių metų finansiniai duomenys, pardavimo / klientų istorijų praradimas sukelia milžiniškus nuostolius. Be to, incidentai, sutrukdę laiku atlikti verslo transakcijas, gali „grįžti“ baudų, sankcijų ar delspinigių pavidalu... Tam, kad būtų išvengta panašių incidentų bei nuostolių, nebūtina įmonėje išlaikyti brangiai apmokamo IT personalo: tiesiog išbandykite išorinio IT palaikymo (ang. Outsourcing) paslaugą perkeldami IT sritį ir jos problemas mūsų specialistų priežiūrai. Taip sumažinsite personalo kaštus, gausite profesionalias priežiūros pajėgas, išvengsite pašalinių rūpesčių ir galėsite skirti daugiau dėmesio pagrindinei įmonės veiklai. Paslauga gali būti taikoma pradedant baziniu IT elementų darbingumo atstatymu iki pilno įmonės IT funkcijų perėmimo.
Kodėl mus verta pasirinkti?
|